torsdag 27. mai 2010

Solen skinner litt iallfall...

Og det er godt! Men blåser kaldt. Idag kommer pappaen min på besøk, og det skal bli kjekt. Akkurat nå ser jeg på en sau som gjør alt den kan for å få tak i busken i hagen ved siden av beitet. Det er visst noe i uttrykket "..gresset er grønnere på den andre siden.." Det er igrunn litt sånn jeg føler meg når jeg finner fine ting..eller ser fristende butikker..."hadde jeg bare hatt den" eller "hvis jeg hadde gått inn der".... og så dikter jeg opp masse  rare unnskyldninger for å rettferdigjøre kjøp.. Nå skal jeg ta meg en ørliten bloggrunde, før jeg skal ut på jakt etter hybelkaniner!! (og neida, bildet er ikke av hybelkanin, det er HUNDEN min)



post signature

2 kommentarer:

  1. Gjør ikke noe om blåser bare lyset er skrudd på :-)
    Kos deg med familie på besøk.
    Fotogen hund har du også !
    Ha en fin solrik dag :-)

    SvarSlett
  2. Ja gresset er ofte grønnere på den andre siden? eller kanskje ikke :o)

    Ja det er herlig med noen solstråler - få litt fregner på nesen!

    Nydelig bilde av hunden deres,
    ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett

Koselig med kommentarer:)