fredag 28. mai 2010

Blir gal jeg!

Har tatt en hel del fine bilder, men selvfølgelig vil ikke kamera og data samarbeide om overføringen. Synes det begynner bli litt for ofte det skjer nå altså...jaja, får kanskje gå over til å bruke mannen sitt. Det blir jo igrunn mye bedre bilder med hans speilrefleks. Det er bare så digert at det er jo umulig putte i vesken liksom......

Og så må jeg faktisk på Ikea snart! Trekket på ektorp-puffen min er ødelagt! Ikke min feil altså. Så da er det inn å klage, den er ikke SÅ gammel. Og er man først på Ikea må man jo ta en runde der også! Så håper jeg får gjort det i helgen!
 


post signature

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for varmende kommentar.
    Må du ha en fin uke.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Søt hund :-)
    jeg vil også ha den ene hengekøyen på terrasen :-)
    hihi :-)

    SvarSlett
  3. Fin siden var blitt nå :)

    SvarSlett

Koselig med kommentarer:)