onsdag 12. mai 2010

Nå var det lenge siden...

Dagene går unna og det er snart 17.mai. Og det er lenge siden jeg har vært inne her og lest blogger og lagt ut innlegg. Er liksom litt antidata om dagen... Litt anti-alt mulig egentlg. Synes det er deprimerende med skiftende vær, med litt sludd, masse vind, litt regn, litt sol og verken varmt eller kaldt! Men forhåpntligvis snur det til strålende sol og sommer snart! Bilder av relativt nye gardiner(uten pynt da jeg ikke vet hva jeg vil ha der enda+ene halvdel av karmen er reservert hunden), og blomstene treåringen plukket for noen dager siden!


                                                                        post signature

4 kommentarer:

  1. hei!
    Ville bare innom og si hei!! :)
    klem

    SvarSlett
  2. Hei Helene, takk for koselig hilsen hos meg ;O)
    Huff ja vi har hatt mye dårlig vær i Trondheim også, men i dag har vi hatt en nydelig dag.
    Deilig med litt fornyelse, fine og enkle gardiner du har kjøpt.
    Jeg har også det metallskiltet, passer veldig godt hos meg akkurat nå, hi hi..

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Nydelig utsikt fra vinduet ditt.
    Har savnet deg jeg!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  4. Hei hei!!
    Ja, den suppa burde du teste ut! Den er kjempe god og smakrik!:) Men her er det kjøtt oppi og du kan lage den litt tykk. Da blir det litt mer mettende;)
    Sliter veldig med å holde meg unna søtsaker, men jeg skal prøve å holde meg!!:)
    hihi ha en fin kveld! klem klem

    SvarSlett

Koselig med kommentarer:)