fredag 14. mai 2010

Hang up!

Da har jeg altså nok en gang fått hang up på at det vi trenger litt skjerming fra vinden på terrassen og i hagen bak huset. Og denne gangen tror jeg at hekk skal være den beste løsningen(skal sies at jeg ofte får mye for meg i hodet, som egentlig har lite for seg i real life). Uansett...jeg trenger en hekk som er tett, ikke for brei, og litt høy! Og ikke giftig. Av hensyn til barn og dyr.... Er det noen som har noen gode råd? Er jeg helt på jordet når jeg mener at dette er en måte å gjøre det på??


                                                                 post signature

3 kommentarer:

  1. Har ikke peiling, så kan desverre ikke gi deg noen tips!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  2. De beste svarene der får du vel om tar en tur i nabolaget og spør de med frodig, fin hekk :-)
    De sitter vel på svaret :-)

    SvarSlett
  3. Tuja hekk :-)
    vokser raskt , blir tett og høy :-)
    tror ikke den er giftig heller :-)

    men om det blåser mye ?
    ville jeg nok heller valgt le-vegg ??

    Høres ut som om du er like flink som meg til å bestemme seg ( leste lengre nede ) :-)
    hihi :-)
    Kanskje det "ligger til slekten" :-)
    hihi :-)

    SvarSlett

Koselig med kommentarer:)