mandag 7. februar 2011

En grå og trist mandag....ute iallfall!

Er desverre ikke noe særlig vær å skryte av her på Vestlandet idag...det regner og blåser, surt og kaldt! Men da er det jo fint at man har ett hus å rydde i!! For å være helt ærlig har jeg ikke ryddet så masse heller da....men har iallfall funnet masse ny inspirasjon i blader og på nettet. Og det må jo være en god start....;) Og nå mens lillemor sover, så benytter jeg anledningen til å ta litt bilder i stuen. 
Ett lite bord ved siden av sofaen, her har jeg favorittbladene mine:) Og en liten samling med dill på bordet.
Vinduet ved spiseplassen vår, vi har ikke plass til spisebord på kjøkkenet, så spiseplassen blir i stuen.
Litt veggpynt:) Den med fuglene har pappaen min laget:)


Nå ser jeg på klokken at mor må legge fra seg dataen, og begynne å tenke på middagen!!
Får hjem en sulten mann og en sulten sønn om ikke så altfor lenge!!! Ha en strålende mandags ettermiddag og kveld alle sammen!!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med kommentarer:)