mandag 14. februar 2011

Av og til kommer mandagen ganske brått på!

 Idag våknet jeg av at mannen sin vekkerklokke ringte...og jeg skjønte faktisk ingenting...det er jo søndag tenkte jeg... Og sovnet så klart igjen. Litt senere sperret jeg øynene opp og tenkte skitt..det er jo mandag!! Så da var det bare slenge beina på gulvet og komme igang med dagen! Er det flere enn meg som har det sånn av og til?? 
Morgenen er iallfall fløyet forbi, og jeg sitter med en kaffekopp, mens lillemor sover:) Har hatt en superkjekk helg med jentekveld fredag, jobb lørdag, 60-årsfeiring lørdag og jobb søndag. Har ikke gjort en eneste ting i huset, men det fine med hybelkaninene er jo at de ikke stikker av...(i motsetning til ekte kaniner, satser på at kaninene våre leser dette og tar hintet!!), nei hybelkaninene er trofaste dyr! Så de ligger her så fint og venter på meg:) Er ikke det fint?! (ironisk jeg? neeei.....) 
Hva skal du tilbringe mandagen med? Her blir det samling av hybelkaniner iallfall!!
Og å pønske ut noe lurt til middag!!  


 post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med kommentarer:)